Firma w pełni widoczna w Internecie

Zajazd Pod Roztoką to firma z branży gastronomiczno – noclegowej, która mocno polega na właściwym zaprezentowaniu swej oferty w Internecie i zdobywaniu tym samym kolejnych klientów. Stworzona strona miała zarówno budować zainteresowanie ofertą Zajazdu, jak i umożliwiać bezpośrednią rezerwację miejsc noclegowych. Kwestią równie istotną, jeśli chodzi o zapewnienia stałego dopływu nowych klientów, było wysokie pozycje strony w wynikach Google.

Lokalny charakter

Prezentowanie oferty noclegów lub restauracji nierozerwalnie związane jest z uwypukleniem ich największych walorów wizualnych. Strona Zajazdu Pod Roztoką podkreśla jego regionalny i zarazem kameralny charakter. Pozwala odwiedzającym uzyskać szerokie wyobrażenie na temat charakteru budynku, serwowanych w nim potraw, jak i samej miejscowości Rytro.

Oferta na wyciągnięcie ręki

Odwiedzający stronę Zajazdu Pod Roztoką w sposób czytelny zapoznać mogą się zarówno z ofertą restauracji, jak i noclegów. W przypadku tych ostatnich, co szczególnie ważne, dokonać mogą natychmiastowej rezerwacji. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości skorzystać mogą z formularza kontaktowego lub wybrać z poziomu strony połączenie telefoniczne.

Integracja z usługami zewnętrznymi

Automatyzacja obsługi klienta i tym samym procesów sprzedażowych jest jednym z kluczowych rozwiązań niezbędnych w przypadku każdej współczesnej firmy. Wspomniany wcześniej proces szybkiej rezerwacji noclegów opiera się właśnie o tego typu usługę – IdoBooking. Warto wspomnieć również o innym, wdrożonym przeze mnie rozwiązaniu, czyli systemie sprzedaży dla gastronomi GoPOS. On również ma potencjał do integracji ze stroną internetową i tym samym prowadzenia sprzedaży online.

Wysokie pozycje w Google

Dzięki bardzo dobrej optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek, zajmuje ona najwyższe pozycje wśród wszystkich konkurencyjnych obiektów z Rytra dla zapytań „Rytro restauracja” oraz „Rytro noclegi”. W przypadku tego ostatniego hasła, zaznaczyć należy, że wysokie pozycje są tym trudniejsze do uzyskania ze względu na dużą konkurencję ze strony portali noclegowych, takich jak np. Booking.com

Wykorzystanie potencjału wizytówki Google

Pełna konfiguracja i pozycjonowanie wizytówki Google przynosi wymierne rezultaty. Tak jak w przypadku strony internetowej, wyświetla się ona na pierwszych pozycjach spośród wizytówek innych lokalnych firm dla zapytań „Rytro restauracja” oraz „Rytro noclegi”.  Dla przykładu w ciągu miesiąca maja 2023, klienci zdecydowali się dzięki niej na wykonanie 31 połączeń telefonicznych, 244 zapytań o trasę dojazdu i 112 wejść na stronę internetową Zajazdu Pod Roztoką.

Social Media oraz inne kanały promocji

Jednym z dodatkowych czynników pozycjonowania omawianej firmy jest jej obecność na Facebooku, Instagramie oraz innych serwisach takich jak Trip Advisor. Pomijając samą aktywność i związaną z tym promocję w serwisach zewnętrznych, umiejętne wykorzystanie ich połączenia ze stroną internetową przynosi pozytywny efekt w jej pozycjonowaniu.

Statystyki Wizytówki Google

Pozostałe realizacje